25 mai 2013

Cascada Valul Miresei si Valea Stanciului (01 mai 2013)

[Autor: Alin]

De 1 Mai, ne-am horatat sa vedem Cascada Valul Miresei, aflata la aproximativ 80 km de Cluj-Napoca. Am mers cu masina pana in satul Rachitele, iar de acolo inca 5 km pe drum forestier.


Valea Stanciului, care include si un sector de chei- Cheile Stanciului- ofera privelisti deosebite.






 Cascada e una dintre cele mai frumoase de la noi din tara - a doua dupa Cascada Balea,zic eu, din ce am vazut pana acum- si are o cadere de peste 30 m.



Ne-am continuat plimbarea pe marcaj punct albastru, iar apoi si pe o portiune de drum forestier fara marcaj turistic.



Treptat, am castigat in altitudine, astfel ca am ajuns la puncte de belvedere.





De aici, ne-am intors pe acelasi traseu, am insistat sa ne mai oprim inca o data la cascada, iar apoi ne-am continuat drumul  pe Valea Stanciului, pana la masina, in Rachitele.




...Si, evident, echipa:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu